Sagan om de två tornen

Jovisst, som jag skrev i förra inlägget så kollade jag på sagan om de två tornen. Den filmen innehåller den mäktigaste scenen av alla tre filmer. Nämligen enternas sista marsh mot krig. Kriget mot Sauroman..
Jag fick såna rysningar att det kändes som jag gått igenom tre spöken och 2 vortexer.

Så innåthelvete mäktig..
(eftersom nöten som la upp videon inte ville att man skulle shara,
kan jag inte lägga upp videon..
så jag linkar den.
Lika mäktig ändå!!!!!!!!!!)
http://www.youtube.com/watch?v=Sweh2EekM4M

Kommentarer
Postat av: Daniel

Böckerna! Och även audioböckerna!

Har du läst resp. hört dem ?



Filmerna är underbara, men så även böckerna

och audioböckerna.

;-)

2011-07-19 @ 07:50:49
Postat av: Arykah

Jag har inte audiböckerna tyvärr! Men sagan om ringen trilogin (ihoppsatt i en bok tsmns med bilder fick jag som gåva från morfar. Ska dra igenom den när jag får tid över :)

2011-07-21 @ 20:12:34
Postat av: Johnhenry

http://www.youtube.com/watch?v=8FfRRpRAHI0&feature=related

Denna scen är bättre imo.

2011-11-13 @ 21:22:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0