Kan fan inte bärga mig!

Efter 1 timma och 30 minuter är jag klar med evelinas tredje gadd, alla tre har hon gjort hos mig hehe.
Galen är hon dock. Börjar på handleden, fortsätter på ryggen och den tredje landade nu på bröstet. En rejäl chestpiece!

och öööööh... Inga nya warhammer bilder på ett tag, och jag målar på som en jävla idiot! Men jag e dum nog att inte ta kort ofta.. Satte ju igång med min demon prins, men sen blev jag inbjuden att delta till en tävling som jag tackade ja till! Och då skulle jag verkligen göra mitt allra bästa och slår på stort, med en war sphinx!
En stor jävla bjässe minsann, och samtidigt som jag känner att det skulle vara jävligt kul att faktiskt vinna så är jag lika glad för att bara delta.. Även om jag skulle vilja vinna.. sa jag det? Nåja, va fan.. Här är en ganska långt ifrån klar bild på min sphinx o GWs

Orginal bild från
Games Workshop


Här är en liten sneak peak på den jag gjort





Kommentarer
Postat av: Daniel

fiiiiiiii f-n va cool den ser ut!



Suck ... Ja vill iaf se den i ett späl! Kanske kommer något tillägg till Warhammmer för pese ? Hoppas kan man ju. Och du, vinner du inte får dom en snigel på ögat.

Aja, men nu måste jag ju gadda mig också! Jag som inte har en krumelur på kroppen.

Allvarligt talat, varför öppnar du inte en shop för tatueringar samt modellmålning ? Finns säkert buntvis med folk som vill ha sina modeller målade samt folk som slantar upp fint för "hantverk".

Det skulle jag göra iaf ... ( dream on! )



;-)

2011-07-29 @ 18:43:42
Postat av: Arykah

Tack! Kul att höra att du gillade den! Hoppas på att vinna gör jag med haha. Jasså inga tatueringar? Jag varnar dig, har du väl skaffat än kan man inte sluta. det är som en drog, som nikotin - man måste ha mer! Och jo öppna eget har jag funderat på faktiskt, men jag måste då gå kurser i hör man gör, och jag är en väldigt lat människa..

2011-07-31 @ 00:53:14
Postat av: En Gubbe På Internet

Vilken fin WHFB-gubbe! Jag gillar färgerna. men jag ser att du vid fotografering lider av samma problem som jag brukar ha: kass bakgrund.

Jag har tänkt bygga en ljuslåda utifrån den här beskrivningen: http://www.coolminiornot.com/articles/1713-making-a-simple-light-box och tänkte att du kanske också var intresserad av bilder utan halva lägenheten i bakgrunden. ;-)

2011-08-09 @ 09:50:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0