Jovisst

Träffade min syster o hennes lilla familj (Rickard o Elina) i onsdags och torsdags. Hur trevlig som helst, eftersom de bor i Grebbestad träffar man dem inte så ofta tyvärr.. Men det blev inte bara glädje för att vi kunde träffas allihoppa utan även för jag äntligen kunde ge dem deras födelsedags respektive julklappar. Nämligen gjord av bläck och nål.
Javisstja, inget gott som inte för nåt ont med sig. Min stackars systerdotter fick vattenkoppor, nånting jag aldrig har haft.. Så kanske nånting att fasas för? Har varken tid eller råd eller lust att ligga sjuk med en kliande kropp och tappad aptit! Nåja hur som helst - 
Rickard o Syrran är ju så sockersöta att de kom överens att måla ett varsit hjärta åt varandra de skulle ha på handleden. Syrran ville ha en pinuppa - så jag kom med lite ideer om döden, förförelse och skönhet. Älskar att få fria händer och målade upp en brud med så pass jävligt många linjer blev den sista linjen dragen efter 2 timmar.
Shit..

Rickards handled, med syrrans hjärta
(döljer sig kanske en liten konstnär i henne med eh?)
Min egen design.
Med en förbannat massa jävla hår (linjer)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Uj, va vackert.

Taggar du dem själv med nål ?! Vilket hantverk ...

2011-07-28 @ 17:01:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0