Varje början har ett slut

Precis som min warsphinx, eller ja va fan.. Klar o klar, han saknar 3 av sina passagerare. Men den är färdigmålad, basen är klar och jag är nöjd! :) Hoppas bara den kommer vinna.. Det skulle jag bli sjukt nöjd över, men jag anser mig själv inte vara -så- pass duktig.

En sak jag ser som ett förjävla förtret, är att tävlingen jag ska delta i, som jag sett fram emot över en månad hålls på lördag. Den dagen jag jobbar.. Jag slutar 2 och prisutdelningen hålls klockan 2...
hoppas ni gillar bilderna! :D

Kommentarer
Postat av: En Gubbe På Internet

Mycket mycket stiligt vill jag säga!Fantastiskt färgval också. Jag gillar blåtonerna på kreaturet.

2011-08-11 @ 22:50:52
Postat av: Arykah

Tack så mycket! :) försökte göra en typ utav marmor på honom, och valde den vitblåa istället för blå svarta, det gick lättare än jag trodde dock!

2011-08-11 @ 23:29:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0