Plåga


Jag vill se mot framtiden, och jag vet att jag tamejfan klarar av det. Är stark nog att varken gå ner i alkolism eller bli beroende av droger. Fast jag vet att de igentligen tystar sorgens skrik och skingrar kaosets ovädersmoln.

Jus nu håller jag på och målar -mer- Warhammer, såg min stackars lilla beast of nurgle. Han var i stort sett färdig, men med helt vida ben. Inte ens rörd vid på över 4 månader. Dags att göra klart honom. Att han får lite färg (kött på benen) haha.. ruttet kött isåfall!
Det är väl tänkt att han ska se ut något som när som denna, fast annorlunda färgshema! vi får väl se.

PÅ TAL OM DET!!!!! jag kom TREA i tävlingen :D av 16 tävlande!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0