Hardstyle

Det är lördag, killen åkte iväg och fiska och jag kan välja fritt fram - spela tv spel, kolla på tv? lira wow? mass effect 2? Eller göra det jag "måste" vilket är att måla klart min war sphynx till tävlingen nästa vecka..
Hm. Jag börjar med för mycket tequila Rose (vilken är slut nu.. va FAN!), ihopsnickrande av Ikea datorstol som jag nu efter 4 besök på ikea äntligen fick tag på..
Och så självklart
Hardstyle.

Jag är något av en allätare när det kommer till musik, men de genrer jag älskar mest är hårdrock, metal och hardstyle. Och vissa gånger, särksilt när man känner sig energisk eller agressiv passar inget bättre än just hardstyle. Här är två favoritlåtar för just hardstyle -->


Gled även runt på youtube och hittade två olika typer av dans som passar som hand i handske till just Hardstyle.
Shuffle
och
Jumpstyle.
De är så jävla duktiga, och fan vad fest sugen man blir?
tror fan att jag blev lite kär i dansare no.2

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0