fan fan FAN

Nu förstör jag mitt egna lilla tråd, hade fortfarande Old republic kvar att resencera (hahaHA) men nu måste jag avreagera mig. Jag blir så FÖRBANNAD!


Du tittar på en bra film, det slutar när det är som mest spännande
och vad fan händer?
reklam...


Det är precis som ett jävla monster som har lurat på dig under hela filmen men när du trodde att du slapp skiten hoppar den fram på din tv och förstör hela stämmningen och gör dig bara förbannad. Klart, jag förstår att utan reklam = inga filmer. Men det betyder inte att jag ska sitta i soffan som den där ostiga jävla barnfamiljen som sitter och gosar upp sig i en soffa med chips bråkiga barn och en hund med ADHD. (de man brukar se när man ser en långfilm, och den startar upp precis innan filmen börjar) och så fortsätter dyngan, den förbannelsen som är kastad över männskligheten med tillgång till tv.

Men tro fan inte att det tar slut där. Att mardrömmarna som får Freddy Krueger att verka som en nallebjörn försvinner när du sätter dig vid datorn.. ICKE! att det gör.
Skiten har ju som de flesta sett börjat på youtube, och -det- är väl värre än något? Inte fan vill jag se på rakhyvlar, shampoo & balsam, tvättmedel och läppstift när jag vill lyssna/se på nån bra musikvideo? Kolla på nåt roligt youtube klipp.!

För helvete reklam!
lämna mig ifred!!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0